Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Nie są Państwo zadowoleni z zakupionego produktu lub otrzymali Państwo niewłaściwy produkt? Proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami w celu dokonania zwrotu produktu.
1. Proszę wypełnić formularz realizacji zwrotu, wybrać produkt, który pragną Państwo zwrócić, a następnie postępować zgodnie z podanymi instrukcjami.
2. Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia szczegółów odbioru.
3. Proszę starannie zapakować produkt i załączyć kopię faktury zakupu.
4. Po otrzymaniu zwrotu zwrócimy Państwu cenę zakupu.
W przypadku wysyłki towaru firmą spedycyjną, odbieramy towar na własny koszt w następujący sposób: Po otrzymaniu od Państwa dyspozycji odstapienia od umowy, odbierzemy towar firmą spedycyjną na nasz koszt u Państwa, po uprzednim umówieniu terminu. We wszystkich pozostałych przypadkach koszty odesłania towaru ponosi klient.
Co zrobić jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony?
Artykuł, który Państwo otrzymali nie został dostarczony w sposób należyty? Bardzo nam przykro. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby każde zamówienie było starannie zapakowane. Niestety nie zawsze możemy wykluczyć uszkodzenia podczas transportu. W celu sprawnej realizacji zwrotu, proszę postępować zgodnie z poniższymi krokami:
1. Po odbiorze proszę zawsze starannie rozpakować produkt i skontrolować całą zawartość opakowania pod kątem możliwych uszkodzeń podczas transportu.
2. W przypadku wykrycia uszkodzeń, proszę poprosić dostawcę, aby zamieścił adnotację odnośnie powstałego uszkodzenia.
3. Proszę przyjąć dostarczony towar (proszę nie odmawiać przyjęcia i nie zwracać produktu dla dostawcy).
4. Po prostu proszę wypełnić formularz realizacji zwrotu, wybrać produkt, który pragną Państwo zwrócić i postępować zgodnie z poniższymi instrukcjami.
5. Po otrzymaniu formularza skontaktujemy się z Państwem w celu odpowiedzi na zapytanie w satysfakcjonujący dla Państwa sposób. Ewentualnie szybko i bezpłatnie prześlemy Państwu ekwiwalentny produkt zastępczy.
Proszę wypełnić poniższe pola.
Adres e-mail, którego użyli Państwo podczas zamawiania.
Pełny numer zamówienia, składający się z liter PLF i 10 cyfr (znajdą go Państwo na potwierdzeniu zamówienia).
* Wymagane pola